Powered By Blogger

sâmbătă, 14 martie 2015

PARTAJ



PARTAJ

Unul dintre soți a vorbit:

Îți dau ție biblioteca veche, din pal.
Rămâne la mine covorul oval.
Tu ei cuțitele,
Eu furculițele,
Fundul de plastic rămâne la tine,
Și cele cinci pahare...
Rămâne la mine oala minune,
Planta curgătoare...

Iei tu televizorul  din sufragerie,
 Cel din dormitor îmi rămîne mie.
Iau eu cartile de dragoste, și de poezie,
Cele de-aventură să-ți rămână ție,
Tu iei frigiderul,
Eu aragazul și șifonierul.

Veioza și lustra sunt moștenite
De la părinți,
Și lenjeria brodată.
Chiar de-i uzată,
Nu le-mpărțim,
Ies din discuție,
Că-mi aparțin.
Ia și tu, dacă ai ceva,
De la maică-ta,
Dar nu-mi amintesc să-ți fi dat
Nici măcar două cuie vreodat!

Copiii?!
Ce facem cu ei?
Cum să-i împărțim,                                                                            
Că sunt trei?!
                                                                                                                                      Imagine internet
Celălalt soț a asultat și-a răspuns:

Eu altfel socot:
Alege-ți ce vrei, 
Rămâi tu cu tot, 
Eu vreau doar copiii,
Îi vreau pe toți trei
Că nu-i bogăție mai mare ca ei!!


Toate drepturile rezervate. Reproducerea numai cu acordul autorului


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu