Powered By Blogger

sâmbătă, 14 martie 2015

CINE SE JOACĂ CU MINE?





CINE SE JOACĂ CU MINE?


 -Cine se joacă cu mine?

-Sunt obosit! zice tata.
Am muncit foarte mult la birou.
Stau cinci minute să mă odihnesc,
Căci mi-am luat de lucru și-acasă.
Nici meciul n-am timp să-l privesc!..
Uite, ți-am adus o maşină frumoasă,
Joacă-te singur din nou!

 -Cine se joacă cu mine?

-Sunt obosită! zice mama.
Azi am muncit foarte mult,
Mai am de gătit, de călcat,
Nici unghiile nu le-am făcut!...
Mai bine te uiti la un desen animat,
Sau ia-ți o carte de colorat...

-Cine se joacă cu mine?
Ieri mi-ați spus că vă jucați „mâine”,
Dar ziua de mâine niciodată nu vine!
-Cine, cine se joacă cu mine?!

Toate drepturile rezervate. Reproducerea numai cu acordul autorului














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu