Powered By Blogger

marți, 24 martie 2015

COPIL CUMINTE, BABĂ FRUMOASĂ?



COPIL CUMINTE, BABĂ FRUMOASĂ?



Ascunde chibriturile,
Ascunde cuțitele,
Urcă medicamentele cât mai sus,
Ca să nu ajung la ele,
Ține detergentii sub cheie!
Izolează toate prizele din casă....
Copil cuminte, babă frumoasă?!

Nu uita fierul de călcat pe jos,
După ce-ai calcat rufele cu el!
(Vreau să fac și eu la fel.)
Închide gazul după ce gătești,
Și pune departe mâncarea fierbinte...
Babă frumoasă, copil cuminte?!

Nu-mi lăsa cabluri la-ndemână, cordoane și sfoară,
Pugile de plastic ținele pentru tine,
Nici jucariile mici, cât un bob de fasole,
Nu sunt de mine!
Monede si nasturi? Știu că e greu,
Dar nu le lăsa acolo unde  cercetez eu!
Nu pune mileuri sau față de masă...
Copil cuminte, babă frumoasă?!

Sunt atras de cărti, și asta e bine,
Dar uneori  să le mănânc  la propriu îmi vine!
Caut prin  sertare,  uneori și-n gunoi,
Căci vreau să găsesc lucruri noi!
Și apa îmi place, dar bălăceala e bună
Numai atunci când o facem împreună!
Blochează și ușa de la terasă!...
Copil cuminte, babă frumoasă?!

Pune amortizoare la colțul mesei,
Pune plasă în dreptul ferestrei!
Nu-mi pune la-ndemâna ghivece cu flori ,
Căci s-ar putea să-mă agăț de ele
Sau să le-ncerc  gustul uneori!
Cuie, foarfeci, piuneze, o jucărie pufoasă?....
Copil cuminte, babă frumoasă!


Ocotiți-mă, stați cu ochii pe mine,
Căci nu știți niciodată ce idee imi vine!
A zis cineva că-i ușor  ca părinte?
Babă frumoasă, copil cuminte?!

Nu-i ușor, dar e atât de frumos!
Să crești un copil  fericit, sănătos!

Toate drepturile rezervate. Reproducerea numai cu acordul autorului.

Rosemary

ateliercreatif.ro/colectii/rochite-botez





5 comentarii: