Powered By Blogger

joi, 20 octombrie 2016

ŞCOLARUL ŞI OGLINDA!

ŞCOLARUL ŞI OGLINDA!

Pentru că voi merge pentru prima oară la şcoală,
mama mi-a cumpărat
o camasa albă, un papion negru
şi pantaloni albastri.
Bunica mi-a dăruit o hăinuţă de catifea,
tata mi-a cumpărat
o curea şi o pereche de pantofi de culoare neagră,
iar bunicul şosete şi o şapcă cu numele echipei de fotbal
pe care amândoi o iubim.

Înainte să ies pe uşă,
îmi pun în spate ghiozdanul nou- nouţ
şi arunc o privire curioasă în oglindă.
Îmbrăcat cu hainele acestea noi,
abia mă recunosc.
-Oglindă, oglinjoară,
Eu sunt şcolărelul acesta drăguţ?
Ce bine îmi şade!

Deasupra capului meu
văd în oglindă patru feţe zâmbitoare
şi, într-un glas, rostesc:
-Ce bine îţi şade, bobocule!
-Oglindă, oglinjoară,
Nu este el cel mai frumos şcolar din ţară? 

Oglinda nu ne dă niciun răspuns.
Eu însumi mi-am dat seama.
când am intrat în clasă alături de colegi:
-Oglindă, oglinjoară,
Frumoşi sunt toţi copiii
Atunci când merg la şcoală!



 Toate drepturile rezervate. Reproducerea numai cu acordul autorului  


Imagini pentru imagini cu scolari Imagine internet

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu