Powered By Blogger

luni, 19 septembrie 2016

ÎN DRUM CĂTRE ŞCOALĂ

ÎN DRUM CĂTRE ŞCOALĂ

În drum spre școală
a sărit din ghiozdan, 
un creion năzdravan.
Pe unde a mers,
a desenat gâze, flori
şi mulţi pomişori.

S-au luat după el:
o riglă, un echer
şi-n urmă c-un pas
şi un compas.

Împreună au calculat,
au măsurat
şi-au ridicat
poduri şi case,
şcoli şi grădiniţe frumoase.

Apoi au sărit toate
creioanele colorate 
şi-au colorat florile
în toate culorile.

Acuarelele nu s-au lăsat mai prejos
au vopsit iarba şi frunzele
fluturii, buburuzele,
cerul şi soarele
visele, speranţele...

Un foarfece-a sărit mai apoi
şi a ciopârţit cu bucurie.
panglici şi confetii de hârtie.

Pasta de lipit l-a ajutat
şi oraşul tot l-a decorat.
Un oraş de poveste,
cum altul nu mai este!

Pe drum către școală,
eu m-am prefăcut
că nu am văzut
tot ce au făcut,
dar le-am urmărit
şi v-am povestit.

Nu e minunat
Ce s-a întâmplat?

 Toate drepturile rezervate. Reproducerea numai cu acordul autorului  


Imagini pentru drumul catre scoala imagini

Imagine internet


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu