Powered By Blogger

joi, 11 august 2016

DE-AŞ AVEA NUMAI CREDINŢĂ…

DE-AŞ AVEA NUMAI CREDINŢĂ…


Cred în tine, Doamne Sfinte!
Dar credinţa mea nu-i mare.
Nu e nici cât un grăunte,
Nici ca piatra nu e tare.

De-ar avea un bob credinţă
Şi iubire cât un strop,
Ştiu că ar fi cu putinţă
Ca să mut munţii  din loc.

Astăzi vin cu stăruinţă
Şi-n genunchi îţi cer un dar:
Dă-mi iubire şi credinţă,
Dă-mi cât bobul de muştar!

Să m-ajuţi, o, Doamne Sfinte,
Eu te rog cu umilinţă,
Ca de-acuma înainte,
Să nu cred cu necredinţă!


Foto- Alexandra M.


C R E Z

Cred că mai ai răni în palme fiindcă nu s-au vindecat,
Răstignit ai fost pe cruce ca să-mi ştergi orice păcat.
Eşti Hristos, ce la trei zile din mormânt ai înviat,
Domnul Slavei, Împăratul şi Mântuitorul  meu,
Om născut din Maică Sfântă şi fiul lui Dumnezeu.


Poezii premiate cu premiul  III la Festivalul Concurs de poezie religioasă- CREDO, Lăpuşna 2016.
      Toate drepturile rezervate. Reproducerea numai cu acordul autorului                








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu