Powered By Blogger

sâmbătă, 13 august 2016

AM CÂŞTIGAT O DROPIE DE AUR



AM CÂŞTIGAT O DROPIE DE AUR

Am câştigat o dropie de aur
Şi chiar de-i desenată pe hârtie,
O preţuiesc aşa ca pe.un tezaur
Şi o primesc cu mare bucurie!

Căci dor mi-era, şi nu un Dor Mărunt,
Ca cineva să-mi spună că am har,
De-un sfert de secol scriu neîntrerupt
Şi-aţi confirmat că nu scriu în zadar.

Mi-au spus profesorii că-s talentată,
Că sunt aplaudată la serbări,
Dar astăzi, iată, pentru prima dată,
Apreciată sunt de scriitori.

Vă mulţumesc şi mă înclin uşor
În faţa celor ce m-au premiat,
De mâine o să-mi fie Dor de Dor
Căci m-am simţit aicea minunat!,

Am câştigat o dropie de aur
Şi nu-i la îndemâna  orişicui,
O preţuiesc aşa ca pe.un tezaur
Şi-aştept cu mare drag să facă pui!


Discurs de multumire la decernarea Premiului I, Dropia de aur, la Concursul National de poezie Dor de dor, 12 august 2016.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu