Powered By Blogger

luni, 11 aprilie 2016

DEGEŢELUL CURIOS


DEGEŢELUL CURIOS

Degetul mare
De la piciorul stâng,
Ce nătâng!
A ieşit din ciorap.
-Hap-hap!
Hei, draguţă,
Vreau mâncare!
Strigă el
În gura mare.
Ce-ntâmplare,
Ce ciudat,
Nu mi s-a mai întâmplat!

Dacă stau să judec drept,
Nu-i nătâng
Degetul mare şi stâng.
E deştept!
A tăiat cu unghiuţa
Şosetuţa,
Apoi a dansat un pic
Din buric.
Şi-a ieşit, precum văd eu,
Cu tupeu!
După ce ciorapu-mi strică
Mai îmi cere şi păpică?!

Ce să fac,
Să nu-mi pape alt ciorap?
Degeţelul curios
Nu e prea politicos!
Stai niţel,
Că nu fac ce zice el!
Merg să caut forfecuţa,
Şi tai iute unghiuţa.
Să văd, îi mai dă prin cap
Să mai iasă din ciorap?

Toate drepturile rezervate. Reproducerea numai cu acordul autorului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu