Powered By Blogger

miercuri, 16 decembrie 2015

OMUL DE ZĂPADĂ



OMUL DE ZĂPADĂ

Am făcut un om de nea,
Chiar aici, în curtea mea.
I-am pus ochi si un nas mare
Și o pălărie are!
Un fular, o gură mică,
Mână dintr-o măturică,
I-am pus nasturi la cojoc,
Dar nu-i mulțumit de loc!
Șade trist, nu îmi zâmbește,..                                                
-Omule, ce îți lipsește?                                                                                                                                                             
-Cum să nu stau supărat?
De picioare ai uitat!
Stau tot timpul într-un loc,
Nu pot să mă misc deloc!
Vreau să plec în lumea mare
Și nu pot, că n-am picioare!                                                                                                                                                                                                                                   Foto- Sabin

  Toate drepturile rezervate. Reproducerea numai cu acordul autorului                                                                                                                                                                                                                                                     














Foto- Fabiola şi Eric

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu