Powered By Blogger

miercuri, 25 noiembrie 2015

EU VREAU BRĂDUŢ CU RĂDĂCINĂ!






EU VREAU BRĂDUŢ CU RĂDĂCINĂ!

Eu, de Crăciun, nu vreau  brăduţi
S-aducă Moşul în desagă,
Ci, o pădure vreau întreagă
Să lase acolo sus în munţi!

Ca pom de iarnă să ne fie,
Are nevoie de ani buni.
Creşte cu greu fiinţa vie
Şi moare-n două săptămâni.

Eu vreau brăduţ cu rădăcină
Într-un ghiveci, să il gătesc
Cu globuri, nuci  şi cu lumină,
Şi-apoi în curte să-l sădesc.

Salvând brăduţul de Crăciun,
Pe mine însumi mă salvez:
Voi fi mai fericit, mai bun,
Şi visele îmi colorez.

Lăsaţi braduţii să trăiască,
Sădiţi şi voi unul ca mine!
Toporul să nu-i mai lovească
Şi tuturor ne va fi bine.

Salvând brăduţii, împreună
Ne dăruim o faptă bună! 

Toate drepturile rezervate. Reproducerea numai cu acordul autorului





 Desene internet











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu