Powered By Blogger

joi, 25 iunie 2015

CUM SE NASC PĂRINȚII





Toate drepturile rezervate. Reproducerea numai cu acordul autorului.


CUM SE NASC PĂRINȚII

V-ați născut odată cu mine:
Eu copil, voi părinți.
Voi , Eu,
Vom fi un nucleu.
Vom crește-mpreună,
Uneori vom greși,
Dar, spun Eu,
De la Pământ până la Lună
Ne vom iubi!
Și spuneți Voi:
Și înapoi!





Imagine internet



DE-A BUȘILEA

Nu pot încă merge pe două picioare,
Dar am două mâini ajutătoare.
  
Îmi croiesc drumul până la voi,
Mergând înainte, mergând înapoi.

Am și-alte soluții ca să vă găsesc:
Mă târăsc pe burtă, mă rostogolesc.

Mă descurg să-mi caut câte-o jucărie...
Pot să plec și singur în călătorie.

Drumu-i lung și nu-i ușor,
Însă nu cer ajutor.

Merg de-a bușilea așa,
 Prin copilăria mea.

Două mâini, două picioare
Cercetează lumea  mare.

Cercetează și învață
 Despre primii pași în viață.



Imagine internet  



PRIMELE CUVINTE


Cei mai mulți spun prima dată:
Mamă, tată.
Unii, nu știu cum stă treaba,
Și  îi strigă mamei: „ba-ba!”

Lasă-l, nu-l lua în seamă,
O să spună el și mamă!


Imagine internet

Un comentariu:

  1. Frumoase poezii pentru copii care ajung și la sufletul parintilor...Felicitari ! Sănătate și inspirație !

    RăspundețiȘtergere