Powered By Blogger

vineri, 1 mai 2015

POEZII-PERIPEŢII

GLASTRA CU FLORI

Mama pune flori în glastră.
Mult iubeşte florile!
Ce frumoasă-i casa noastră
Şi ce parfumată e!

Vreau şi eu să le miros,
Dar n-ajung, ce pot să fac?
Urc pe scăunel frumos
Şi-aplec vaza. Poc, s-a spart!

Vine mama speriată.
-Ai păţit ceva, copile?
-N-am  nimic, dar vaza-i spartă
Şi din flori mai sunt trei fire.

Aş dori să-ţi cer iertare.
Nu fi tristă, fiindcă mâine
Culeg un buchet mai mare!
-Dar cu glastra, cum rămâne?


Toate drepturile rezervate. Reproducerea numai cu acordul autorului.

                                                                                                                    Foto- Maria

















ISTEŢUL

Pe bufet stă sus de tot
Un borcan mare cu miere.
Să mănânc e o plăcere,
Dar, s-ajung la el nu pot.

Însă sunt isteţ de fel:
Mă urc pe un scăunel
Şi.apoi cât ai zice „peşte”
Mierea-n gură se topeşte.

Vai, borcanul a căzut,
Cât sunt de nepriceput!
Mierea curge pe covor
Sări, mămico, ajutor!

Poezie publicata în Mici distracţii, nr. 27/2004, Erc Press.




Toate drepturile rezervate. Reproducerea numai cu acordul autorului.

                                                                                     










   Foto-David   


ÎNTÂMPLARE

Prin  cotcodacit mi-a spus
O găină din ogradă,
Că-n cuibar este un ou,
Să mă duc să-l iau degrabă.

Și m-am dus, dar neatent,
Eu din mână l-am scăpat.
De-l făceai, găină, fiert
Tare m-aș fi bucurat.

L-aș fi ridicat de jos,
L-aș fi curățat frumos,
Mama nu m-ar fi certat,
Căci pe tot l-aș fi mâncat!

Poezie publicata în Creionul cu poezii, nr 4/2004, Erc Press.



Toate drepturile rezervate. Reproducerea numai cu acordul autorului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu