Powered By Blogger

miercuri, 22 aprilie 2015

SUNT UN OM!

SUNT UN OM!

Zice-o vorba din bătrâni
Că nu e acela Om
Care nu sădește-o floare,
Care nu plantează-un pom.

Ieri, în zori, cu-o lopățică.
Am sădit o floricică.
Ca să crească mare floarea,
Eu o ud cu stropitoarea.

Ajutată de-al meu văr
Am sădit un pui de măr.
Amândoi îl îngrijim,
Îl udăm, îl văruim…
                                                                                         
Chiar de sunt fetiță mică,
De-am plantat floarea și-un pom,
Poate cineva să zică
Că nu sunt și eu un Om?

Poezie publicata în revista Licurici, nr. 10/2001

















Toate drepturile rezervate. Reproducerea numai cu acordul autorului.


FOTO- ŞTEFANIA




                                                        



                                                                       
                                     



 Foto-Didi si Ciprian                                                              
                                                                                                         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu