Powered By Blogger

vineri, 13 februarie 2015

MAMEI



        MAMEI
                 
Ești blândă ca lumina dimineții,
Curată ca petalele de crin,
Ești simbolul și frumusețea vieții,
Cu tine drumul vieții e mai lin.

Tu ești seninul zilelor de vară,
Esti farul vieții mele și iubirea,
Furnică ești, ducând mereu povară
Și bunătății ești nemărginirea.

La tine vin atunci când mi-este bine,
Și tot la tine atunci când mi-este greu,
Căci nu-i în lume om mai sfânt ca tine,
Și-s fericit că sunt copilul tău.

Ți-aduc în dar, de ziua ta, o floare
Și dragostea alăturea de ea.
Tu m-ai crescut cu grijă și răbdare,
Iar eu îți mulțumesc, măicuța mea!

din cartea: AVEA BUNICA..., Aurelia Panait, 2018

Toate drepturile rezervate. Reproducerea numai cu acordul autorului.



Decor prof. Sonia Coros



Decor prof. Aldea Mihaela







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu